Cross

Cross: aproximativ 14km, 600m D+, se va parcurge prima bucla a maratonului

Traseul este format din trei bucle distincte care formeaza un trifoi, startul si sosirea vor fi in Moieciu de Sus.
Bucla 1 – CROSS – START – Moieciu de Sus – La Mandru – Fundata – Moieciu de Sus: cca: 14,2 km

Descrierea traseului:

Startul Salomon EcoRun Moieciu – Cross va fi din centrul satului Moieciu de Sus, din fata Caminului Cultural. Prima bucla urmeaza drumul asfaltat de pe Valea Popii dupa care continua cu 1km de drum forestier.
Se traverseaza raul peste un podet de lemn pe dreapta vaii si se parcurge poteca ce urca abrupt prin padure pana „La Mandru” unde va fi amplasat primul punct de hidratare cu apa. Dupa inca 700m de urcare lina, traseul coteste brusc si coboara urmand poteca marcata (drum forestier – banda rosie) dinspre Muntele Sf. Ilie catre satul Fundatica in Valea Cheii.
Traseul merge spre dreapta pe drumul forestier si se paraseste imediat, urmand o urcare sustinuta dar scurta, si dupa inca 1.5km de urcare valurita, se ajunge la punctul de control CP1 si punct de alimentare.
De aici traseul continua 800m pe drumul asfaltat dupa care merge la dreapta coborand pe o ulita printre case si ajunge din nou in drumul forestier. Dupa o scurta coborare pe drum, traseul traverseaza si continua cu ultima urcare din Bucla 1, spre Drumul de Hotar. De aici traseul coboara la inceput lin si apoi tot mai abrupt spre Moieciu de Sus de-a lungul „Potecii lui George”. Ultima bucata din coborare este destul de abrupta si trebuie urmat zig-zagul potecii fara a calca faneata.
Ultimii 300 de metri parcurg drumul asfaltat din Moieciu de Sus pana la punctul central (CP2), zona de SOSIRE pentru participantii la Cross si incheierea Buclei 1 pentru cursa de Marathon.

(start), (checkpoint), (apa), (mancare), (finish)